adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
New Superwoman
Wednesday 25 April 2012 | 0 Comments

Asalamualaikum


100% percent in love with you
siape new nye?? awak lah Nik Sheera .

SUMPAH saya sayang awak :) saya tak tipu.macam mane kita kenal yea,memang menarik cara kita kenal .Mule-mule saya im awak,saya tanya pasal blog,then saya terus bertanye dan terus bertanye pasal blog kat awak.awak tanpa jemu terus  menjawab setiap soalan saya dengan baik :'D.Saya happy sebenarnya awak im saya.Awak adalah orang petama saya cari setiap kali saya online.Kalau awak online saya akan im sepantas kilat :D
Saya harap hubungan kita tak akan pernah terputus yea wahai sayang.Saya nk awak adalah orang terakhir yang saya pernah couple .Insyaallah .Saya nk lupakan semua kenangan saya yang lampau.Saya harap awak boleh terima saya dengan seikhlas hati awak :')

SAYA BERJANJI

 saya tidak akan pernah buat awak menangis

 saya tidak akan pernah curang
 saya akan mencintai awka sepenuh hati
 perhubungan kita berlandas kan Allah

Kalau nak tahu malam yang saya lamar awak tu,saya mimpi,saya mimpi awak ,serius pagi tu saya bersemamgat nak pergi sekolah :'D. Saya bersyukur dapat berjumpa awak buat pertama kali ni didalam mimpi..

Wahai Nik Sheera  i  u
Tahniah awak SUPERWOMAN terakhir saya.