adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Awesome Night With Them
Sunday 27 May 2012 | 1 Comments




Awesome night with them

Assalamualaikum dan selamat malam semua warga planet Bumi.Intro macam dah happykan ? Haruslah happy,sebab dapat spend time dengan besties . Mereka adalah Syahirah Shatri , Syahmin Anas , Nadiah Ishak , Aqilah Nordin , Dayini Azman , Farah Ain , Siti Nurhawa , Natasha , Azrul ,Aiman, Zikri , Mustaqim , Fakrul ZarifSaya .

Act, BBQ ini dijalankan semalam . Sebelum tu,beribu sorry kepade Azrul sebab tak dapat nak tolng dia kemas homestay :> Sorry bro,aku edit blog lama . Nasib bro omey aku tak marah :'> Tepat je pukul 4 petang,aku sampai homestay. Masa tu baru 3 Orang yang sampai.

About 2 Hours ,baru semua besties sampai :D Aktiviti dimulakan dengan menyalakan api.Azrul and yang lain bertungkus lumus nyalakan api,saya duduk tepi tengok sambil buat muka. Pada hari BBQ ,saya tak membantu apa pon.Saya hanya menjadi photographer tidak bertauliah sekejap.Hampir semua gambar di snap oleh saya.*Gambar itu penting bagi besties saya,dah mcam nyawa.

Have a look :>





BBQ mesti tak jadi kalau korang tak tolong prepare . Sumpah mereke kepenatan,tengok muka pon sudah tahu :O Azrul , Zikri, Aiman ,Mustaqim Terima kasih. Sambong bergambar bersama Budak Perempuan .Gambar agak banyak :>








Tak dilupakan juga pejuang di dapur ang menyediakan keropok.Penggorengnya Hawa.Credit to Hawa untuk keropok.



Hari semakin gelap,hampir maghrib,semua orang berhenti untuk solat.Then sambong dengan aktiviti membakar sosej.Pembakar bertauliah diberikan kepada Joyah dan adik tirinya Rapeah .Credit untum mereka.



Selepas semua makanan sudah di sediakan.Masa untuk melaram.Sebelum melaram,semua oarang still sempat snap.Semua dah pandai buat muka comel.Tahniah






Yes,malam sudah menjelme semua . Si Zarif baru sampai.Tahu makan yea ? Nasi , Ayam , Keropok, Sosej sudah siap dimasak. Ayam sedap credits to boys.






Food are ready :3 Ready too eat.Alhamdulillah nampak macam banyak.tapi habis semua.Korang mesti penatkan ? Makanan ni semua untuk korang.Nikmatlah.Before that ,tak meriahlahkan kalau tiada pasangan COUPLE. Azrul dengan Farah,anda menang guys,sumpah sweet .













Persahabatan tidak boleh ditepis begitu sahaj.Nilai persahabatan lebih bernilai dari kasih manusia . Sometimes we fight and always blame each other. But the friendship that exists can not be 
separated us.