adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
A Boring Tuesday
Tuesday 8 May 2012 | 0 Comments

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum cinta.Wait jangan jawab ok. Nik Sheera sahaja dibenarkan jawab.Untuk readers ini Assalamualaikum readers? Ini baru boleh jawab.It trully borng.Just nak cakapyang cuma pagi jah semangat.Entah kenape ,bgun punyalah awal *cough*.Pergi sekolah dengan harapan mahu berjumpa F6.

Sumpah aku batak F6 masuk sekolah.Sampai nak tercabut leher aku menoleh kot kot terjumpe sesiape yang aku kenal.Sapah pon tak jumpakk.Ape yang menariknya TTBL

TODAY.TAK.BLAJAQ.LANSUNG

just BI and subject GEO jeah belajar yang lain semua cikgu tak hadir.Thankyou cikgu sebab tak hadir.Tapi dalam keseronokkan cikgu tak masuk,aku mula rasa OMA mana cikgu,sumpah boring tak belajar,tak ade orang kene marah,tak ade rotan.Aku tak  kejam cuma aku rasa aku kebosanan tidak ade bende itu semua.Sempat aku tidur didalam kelas tadi.

Not bad jugak,ade seorang cikgu yang aku sayang nie, *cikgu Bob dia sempat lagi bagi nasihat a.k.a ceramah a.k.a teguran dan lain-lain.Ade betul jugak .Tapi bagi aku memang membosankan,aku tahu satu kelas bosan.Tapi kita dengar tanda hormat.

Balik sekolah dah,naseb baik dapat lepak sekejap sebelum balik,makan then back home.Aku online jea acc facebook saya,Terus ade name name awak ? Siapa ? Nik Sheera lah mane ade marka lain poon -.- Apalagi IM lah.Chat punya chat,saya tahu saya ade buat silap ,then saye cubalah pujok dia dengan sepenuh hati :'< TAPI dia tetap merajuk.Sumpah sedih  

Then ,dia bagi link lagu .Lagu blog nie lah,Kita suke lagu nie,sedih dan boleh insafkan diri *sekejap .BTW ok tak new look blog kita,Sebab ape tukar ?Sebab bosan and blog Nik poon ala-ala Superman sooooooooooooooo blog kiteorg hampir same.Tapi dia punya lagi omeeey

That all ? Wait ? Entry ini bosan.Dah tajuk nya bosan entry poon mesti bosaaan.*GELAK
GTG readers? Thank You reading and ASSALAMUALIKUM