adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
100 Fakta Superman
Thursday 17 May 2012 | 6 Comments

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


It all about me.

1) Nama Muhammad Adam Bin Zailani *Nama saya pendek,kuang ajaq sapa yang lupaq
2) Umur baru 14 Tahun 
3) Zailani itu bapak saya
4) Hafishah ibu saya
5) Zaiton opah saya
6) Sangat suka makan laksa dan satay *sebab ada sejarah
7) Seorang budak F2 yang peramah dan selalu over * over je tak gedik :>
8) Suka sangat hadiah baju,so HB aku bglah baju *kalau bolah bagi baju superman
9) Sudah ada supergirl .
10) Cinta Blogger bersama dia 
11) Suka sangat pangkah kawan-kawan dalam kelas
12) Bila minum air dalam cawan,mesti guna 2 straw tak boleh guna 1 straw *besties je tahu perangai pelik aku
13) Bila minum air kotak,aku tak suka guna straw,aku akan cocok then,aku akan buang straaw tuu 
14) Selalu tak siap erje sekolah BM
15) Selalu fokus time Science sebab cikgu Science aku omeyy
16) Selalu online dan setiap kali aku on FB aku akan on Twitter dan Blog sekali
17) Suka follow balik,sapa yang follow aku 
18) Bestfriend banyak ,terlalu banyak :>
19) cepat terasa
20) Suka mencarut *susah nak buang tabiat itu
21) Tidak suka hafal nama bapak orang *korang rajinkan hafal nama bapak orang
22) Seorang Superman dan Batman
23) Malas nak tegur pakcik guard
24) Mengedit gambar kepakaran aku *terel kea ?
25) Tak suka orang merabe aku 
26) Pernah masuk sekolah agama pada tahun 2011 *belajar setahun then tukar balik hometown
27) Have a cute opah aka Nenrk
28) Tidak suke bila kawan ''baik'' suruh edit blog *kalau boleh hari-hari nak tukar skin
29) Suka tweet di twitter
30) Melompat bila ada orang RT
31) Maggie Curry lovers
32) Birthday aku Bulan 9 
33) Suka cari pasal tak tentu asal
34) Mulut Hot sikit
35) UPSR aku 5A tauu #swear
36) Suka makan coklat *semua jenis coklat aku maakan
37) Cikgu semua ambil berat pasal aku.#YES aku je 
38) Seorang yang sangat typo 
39) Tak suke orang IM aku tak bagi salam
40) SUKA remove dan block orang di facebook
41) Suka lukis bila boring
42) Najwa Latif wajib ada dalam hidup aku
43) Nak sangat jadi HOT SETUUP  sehari poon jadilah
44) Duduk di Perak
45) Suka tiru gaya artis punye fesyen
46) Dirumah, aku 100% sakai
47) Susah nak app orang *sorry
48) Alasan tak datang sekolah is pergi rumah sedara *rumah sedare tak sampai 10 minit sampai dah
50) Suka bagi orang tiru mase perikse
51) Watch Out,saya suke tarik muka
52) Suka bergurau senda
53) Senang gelak,senyum
54) Senang sedih *ssssebak
55) Risau dan panik,bila tahu kucing kesayangan sakit.
56) BENCI kawan baik sendiri tak like status aku.
57) Suka tolong orang *iuew
58) Ayat aku cipta yang dah satu form gune : kau ingat kau artis nak cakap dengan aku ??
58) Suka buat muka,bila  boring :>
59) Layan youtube *wajib
60) Suara ala-ala *najwa latif #tak tipu,suare kite omeyy :>
61) Justin Bieber,Zayn Malik,Greyson,Randy Pangalila *aku suke style hang :>>
62) Suka update blog malam
63) Seorang yang sangat nekad 
64) Jiwang karatt :>
65) Suka k-pop masa darjah 6 sahaja,sekarang tak minat kansung
67) Suka tengok spongebob,upin ipin,hagemaru yang paling penting Detective Conan
68) Active in POKE-ING 
69) Tak suka bila,dah follow tweeet aku,then unfollow -.-
70) Tak suka show off
71) Peng-like tegar
72) Manusia biasa
73) Tidak suka spenda *layan boxer sahaja
74) Suka makan angin
75) Suka belanje kawan
76) Tiada bulu ketiak lagi -.-
77) Suka cakap perkataan 'omeeyy'
78) Selalu lupa,nama kawan,*about beberape saat sahaje
79) Sukakan exam
80) Selalu pecah mulut
81) Seorang yang pendendam
82) Semakin aku happy,semakin banyak masalah datang :'>
83) Pantang orang tak balas mesej aku
84) Suka pakai baju Pj
85) Suka pakai kasut sampan
86) Teringin nak anak sekarang
87) Kalau aku sedih,aku suka layan baby :<
88) Suka IM orang
89) Suka sangat makan makanan yang halal
90) Banyak makan buah
91) Suka edit blog
92) Selalu suruh orang like status aku :>>>>
93) Suka main telinga orang
94) Suka feeling feeling artis.
95) Kawan ialah harta palaing besar yang aku ada :<
96) Seorang yang tak malu di Internet,tetapi seorang pemalu di sekolah
97) Suka sangat lagu 'kosong' by najwa latif
98) Aku telah buat satu dosa yang amat besar :'<
99) You are mine #NIK
100) Suka kentut merata. 
100 Fakta Tentang superman.

Labels: