adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
It already 12 ;
Sunday 15 July 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang lagi Pemurah lagi Maha Penyayang 
Peace be Upon you


Selamat malam.Selamat untuk bersekolah esok dan sebenarnya 'Selamat Hari Jadi' . Alhamdulillah pasangan Ustazah dan Ustzah ni masih bernyawa :') Actually,dia masih online but Adam buat offline dengan dia .Sebab apa ? Rahsia Ya Allah

Tepat 12 malam .Dia berumur 14 tahun untuk 2012.Alhamdulillah.My birthday ? Bila . *Ada jugak orang tanya :'> 24.9.1998 . Lambat lagi,tapi jangan jadikan alasan untuk lupa.

Mesti dia sedih sebab malam yang sepatutnya aku teman dia,tapi aku offline chat pulak dengan dia.Ada alasan kukuh.What Im gonna to say that ' Happy birthday '

Hargailah esok,mesti seronok dekat sekolah dengan kawan-kawan.Masa tulah kita akan rasa 'Ehh,kawan kawan aku ingtlah Birthday aku ' .Time tu kita rasa macam . Ya Allah bersyukur sangat.Tapi kene ingat ianya hanya sehari :'> Hargailah masa itu sebaik dan sebagus mungkin :')

Wakaupon tak ada 'saya' disisi dia.Tetapi 'kawan-kawan' sudah cukup untuk tenangkan perasaan kita :')
Bersedia untuk nyanyi lagu :'O

Tuhan selamatkan kamu.Tuhan selamatkan kamu.Tuhan selamatkan (HER NAME) .Tuhan selamatkan kamu.

Semoga Allah memberkati setiap langkah mu.Setiap nafas mu.Setiap tangisan mu dan setiap senyuman mu :')
Ini hadiah yang mampu (MY NAME) bagi dekat (HER NAME) . ( Le' present )

Hanya Aku Cinta Kau Seorang

Sincerly
Adam Zailani