adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Maybe Im not the best
Sunday 8 July 2012 | 1 Comments



Assalamualaikum.Esok Isnin and I know it.For me,I love Isnin.Sebab apa ? Tidak dpat dikesan kenapa :) Memang Adam suka perhimpunan :'>

This entry is for you Nik Sheera . As everybody know.She is my EX . For me, I love her.And I hope she will love me back.Setiap malam mesti kita orang webcam.Even,dia tutup cam and tak bersuara.Asalkan saya dapat bunyi dia batuk, cicak ,gelak, nafas . Itu pon saya dah bersyukur.

Kalau setiap petang,saya akan dengar bunyi burung berkicauan.Malam ni,malam yang agak berat bagi saya.Hidup patut diteruskan.And FYI ,Sekarang pon Im still WC dengan dia.Even,saya tutup cam.Tapi....
I know she will hear the sound when Im typing.

She is trying to 'pujuk' me.But she can't but she tried.Sepatah dia cakap,gugur satu air mata saya :'>
Apa function entry ini ditulis ? --'

Entry,ini sebenarnya diibaratkan sebagai satu kunci bagi satu pintu.Pintu kehidupan Adam.

''Nik,kalau you baca entry ni,I nak you buat keputusan.Kalau you masih sayangkan I tolong re-relay dengan I.I tak kuat tanpa you :') '' 

Tapi,kalau you tolak pelawaan ini.Maaf,anda tidak akan nampak lagi 'Adam Zailani II ' akan online.Take it,or leave it. I tunggu jawapan you sampai pukol 1:20 . Kalau you tak terima........

You,jaga diri you baik-baik.Maafkan I,I happy kenal dengan you.You selalu betulkan apa yang I silap.You selalu tolong I bila I susah.You selalu ada bila I sedih.I harap,you buat keputusan dari hati.143 you



I believe that everything is possible. There is a possibility between 1 billion, isn't it? There's still a hope, right? So, don't ever wake me up from this dream. Let it. Let me dream since I will be out of here when this dream has turned into reality.

Sincerly
Ex-boyfriend

Labels: