adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Saya Nak Kad Raya Dari Aqila Saleha
Wednesday 15 August 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang lagi Maha Pemurah lagi Maha Penyanyang

Klik untuk join

Syarat- Syarat
 Warganegara Malaysia dan beralamat di Malaysia 
 Mempunyai blog dan akaun Facebook
 Follow blog Qila , Follow blog Amna (Sini)dan like page Qila (Sini


Cara Untuk Menyertai 
 Buat 1 entry yang bertajuk "Saya Nak Kad Raya Dari Aqila Saleha" 
 Letakkan banner tu dekat entry (click banner untuk mendapatkan link
 Tag sekurang-2nya 3 orang 
 Letak link entry di kotak komen bukan cbox 


Hadiah-hadiahnya 
1 Kad Raya dan duit raya bernilai RM30 kepada seorang top refferal
 2 Kad Raya kepada Entry yang kreatif
 2 Kad raya kepada pemenang bertuah dari cabutan random.org


 Berita Baik , jumlah Kad Raya akan bertambah kalau Qila exam dapat number 1 . Doakan untuk Qila :*
Kad Raya tu jugak bercorakkan anime , pasti comelss . Apa lagi jom lah join ? Tak akan rugi punya .

Tarikh mula : 7/8/2012
Tarikh tamat : 19/8/2012 (akan diubah)

Contest akan terrbatal jika kurang 30 peserta 


 
Saya sudah buat entry Saya Nak Kad Raya Dari Aqila Saleha . Menarik tak ?
 Dah tempekkan BANNER segmen
 Saya tag Mutu , Ah Kuat , Ali 
 Nampak tak link entry yang saya paste di ruang komen ? Nampak ? (Y)

Yang Berpuasa
Adam Zailani 

Labels: