adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Selamat Hari Raya . Maaf Zahir dan Batin
Friday, 17 August 2012 | 0 Comments

Dengan Nama Allah yang Lagi Maha Penurah lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum . Selamat Pagi semua --' .Pastikan baca entry ni pagi-pagi ok ? Kalau anda baca lambat maksudnnyna bukan selamat pagi dah . Apa kenalah dengan gambar KFC untuk mukadimah kan ? Bukan apa ,sempena nak raya ni dah kan ? Adam dan kawan kawan berbuka dekat KFC . 

Janji mula,mula tak jadi , sorang tak ada siapa nak hantar . Sorang tak ade kawan. Sorang mak tak bagi . Sudahnya semua pergi . KFC packed ! Full ! Penuh gila orang . Order pon dekat setengah jam  . Sudahnya berbuka dalam pukol 7:50 macam tu ? Tak baik melambatkan-lambatkan berbuka . 

Esok raya ? Adam tak ada mood nak raya . #TeamTakAdaMoodNakRaya <--- Hightlight . Raya tahun ni mungkin Raya yang paling sedih buat Adam . Nak tahu sebab apa ? Adam pon tak tahu kenapa . Mungkin dah besar , rasa seronok raya tu dah hilang . Walaupon tak ade modd . Duit raya masih nak . 

Ramadhan kini tinggalkan kita . Syawal mula menjelma. Mungkin kah Ramadhan ini yang terkahir buat kita ? Mungkin kah kita tidak sempat menikmati keseronokan Syawal ? Apa yang terjadi pada masa akan datang ?

Dengan ini , saya Muhammad Adam Bin Zailani  ingin meminta maaf kepada semua manusia di muka bumi ini . Sekiranya ada terkasar bahasa . Terkurang ajar . Termaki hamun . Ter-Emo . Ter apa apa lah yang korang semua tak suka . Dengan cikgu-cikgu , yang banyak bersabar dengan karenah Adam yang kebudak-budakan didalam kelas .

Dengan kawan-kawan yang terlalu banyak bersabar dengan pernagai Adam . Kepada HATERS , HATERS . Selamat Hari Raya , semoga Allah hilangkan perasana benci korang terhadap Adam . Dan janganlah benci dengan Adam .

 Maaflah kalau entry terlalu panjang , nak mintak maaf mestilah ikhlas kan ?


Ya Allah , Ya Tuhanku .Kau berkatilah semua amalan ku di bulan Ramadhan ini Ya Allah . Kau jauhkanlah bencana dari keluargaku . Semoga Ramadhan ini bukan yang terakhir buat ku dan kawan kawan ku .


Sincerly Me,
Adam  Zailani