adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Cikgu Praktikal
Wednesday 5 September 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah lagi maha Pemurah lagi maha Penyayang

AKU MEMANG SUKA TYPO ; KESAH ? 

comel tak aku ? Ade macam Miyyo Azman ? :3

Assalamualaikum ,selamat malam *yawn* . Dah tahu mengantuk kenapa update entry ? Baru pukul 10 lebih,malam masih muda . Tak ke yeellll lah kalau tidur awal kan ? Saja je , sebenarnya banyak gila nk update ,tapi bende makin lama,makin hilang mood  nk update . Bila dekat sekolah,banyak je point nk update ,pasal itulah,pasal inilah . Malam bila nk update,ada pulak #TEAM panggil lepak . Apakan daya nasib ku :{

Areyin suruh mention nama dia setiap kali perenggan update aku . Adik aku yang gila --' Nanti dia mati katanya . Tekan nama dia,itu link Twitter dia,Terus follow Barbie tu k ? Iklan , and aku memang failed mulakan ayat untuk intro.My birthday just around the corner.Im just telling you. :*

Entry kali ini mengisah kan cikgu Praktikal . Siapa cikgu Praktikal ajar ? Kita #Team . Apa yang best gila tu ,cikgu praktikal perempuan *gigit kuku* . Cikgu-cikgu Praktikal Adam semua cun ,comel doh ! Serious tak kecing ! Ada 4 sebenarnya ,tapi yang mengajat kelas kami cuma 2 . Cikgu BM dengan Cikgu BI . <3


Cikgu BM  kita nama dia Cikgu Rahimah.Berumur 20-an . Tinggi dan sangat comel . Tak reti marah,kalau marah nampak mcm comel je . Semua orang akan gelak kalau dia cuba marah . Sangat menjaga adab . Pertuturan dia lembut . Muslimah sejati :') Cuba sedaya upaya ,untuk mengajar kami sekelas . Suka bagi coklat,and Cikgu ada buat Open House masa raya hari tu . Sedap gila bihun dia (Y) . Cikgu,saya harap cikgu kuatkan usaha,manjaga kami . Kami memang nakal :') Air mata cikgu dah berapa titis jatuh untuk kami ? Saya harap saya dapat ganti pengorbanan cikgu . Kalau boleh . Saya harap cikgu boleh berjuang mendidik kami ye :')

Teacher Hamizah Azman 

Cikgu BI kita nama dia Teacher Hamizah a.k.a Teacher Miza,dia ni macam mana nak cakap eh ? HAHA . Dia cikgu yang active , semangat waja *bunyi harimau* . Cikgu BI yang best . Adam faham je apa ynag dia ajar . Suka bagi coklat jugak,baru dapat waffer dari dia dalam kelas tadi . Dia ni suka pakai baju lawa,lawa.Ingat lagi pertama kali Cikgu masuk kelas.Pakai baju pengakap , and aduhhh,annoying and kerek betul . *gelak jahat* Tapi lama lama,suka cara dia . Teacher, YUNO what ? You have a odd attitude. Bila cikgu marah kami,Cikgu akan menjeling tajam,lepastu sambung balik mengajar *gelak besar* . Semua perasan,Cikgu tahu ? EE suka cakap cikgu comel :3 Bangga lah tukan kan ? *itik itik* . Apa apa pon saya masih ingin berterima kasih.Kerana cukup kuat untuk mengajar kelas saya . Apa yang tak boleh saya lupakan bila cikgu cakap ' Saya memang suka mengajar kelas kamu pon berbanding 2KAA' . Bangga gila , sebab 100% cikgu mengata kelas kami . Thanks again Teacher Miza . Me Love You . <---- Salahkan ? Me ini object sepatutnya di tengah tengah atau dibelakang :p 

Nampak sekarang sudah pukol 12 .Saya kalau update memang lama gila . Sebab tulis sikit,pergi tab Facebook,Twitter , layan IM . Youtube . Semua , macam macam . Entry ini ikhlas ditaip,tiada propaganda . Janji DiTepati :*  note* : Areyin dah habis,ini entry cikgu aku,bukan kau :3

Paling  Handsome Seluruh Alam
iAdaaaaaaaaaaaaaam