adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Aiman's Syahirah
Saturday 20 October 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah lagi Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Assalamualaikum . Gamatnya perlawanan ATM vs Kelantan . Anda sokong apa ? ATM ? Kelantan ? Kalau korang sokong Kelatan korang #Team aku . Boo ATM . *gelak manja* . Ehem siapa baca entry aku tadi ?Sekarang blog aku berubah kembali , tukar cursor , tukar lagu and yang penting tukar header blog .

Aiman's Syahirah :') Syahirah itu hmmm siapa eh ? Syahirah itu "crush" Adam . Dia pernah bahagiakan hidup Adam . Walaupun dia bukan milik Adam . Walaupun kita "mungkin" tidak akan bersama . Segalanya boleh berlaku . 

Adam teringin sangat nak "bersweet" di TL di FB tapi terlalu banyak halangan yang perlu kami tempuhi . Tapi Adam yakin Allah tahu segalanya . Jawapannya ada pada Allah . Sekarang mungkin belum tiba masanya Allah tunjuk jawapanya . Adam akan sanggup tunggu jawapan dari-Nya . InysaAllah satu hari nanti

*Hujan mula turun* Walapun cinta aku tidak sehebat Cinta Adam dan Hawa . Mereka dipisahkan di bumi . Terlalu jauh jarak antara mereka tetapi dengan cinta dan usaha mereke dipertemukan kembali . Begitu indahnya, begitu hebatnya kuasa "cinta" . Ya,Allah permudahkanlah urusan kami dunia dan akhirat :')

*hujan semakin lebat* Ya Allah, jika "Syahirah" dalam pengetahuanMu adalah baik bagiku, baik pada agamaku, baik pada kehidupanku sekarang dan masa datang, takdirkanlah dan mudahkanlah bagiku kemudian berilah aku berkah daripadanya.

Tetapi jika dalam ilmuMu "Syahirah" akan membawa bencana bagiku dan bagi agamaku, membawa akibat dalam kehidupanku baik yang sekarang ataupun pada masa akan datang, jauhkanlah ia daripadaku dan jauhkanlah aku daripadanya. Semoga Engkau takdirkan aku pada yang baik, sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas setiap sesuatu.”

Rasakanlah rindu ku ini . Cintailah aku,sayangilah aku seperti dulu . Takdir,jangalah pisahkan kami . Aku merayu :') Syahirah,Aiman sayang Syahirah . Percayalah yang Aiman akan menjadi "imam" Syahirah . Semuanya akan terjadi ... percayalah .... 


Yang Ikhlas,
Aiman's Syahirah