adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
I missed you Nik.
Monday 24 December 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum,hmm hari yang "mengembirakan" . Kerana penantian Adam selama sebulan berakhir,tapi kenapa awak macam lain ? Dekat sebulan saya tungggu awak,tunggu tweet awak . Setiap malam saya stalk profile Twitter awak,mengharapkan awak "tweet" . Tapi tak sangka awak balik hari ni .
 Saya lansung tak ada dengar yg awak cakap,saya rindu awak. Bukan apa pun yg saya mintak.Awak lansung macam tak rindu saya.Awak,saya rindu awak,rindu sangat . Awak,saya sayang awak,saya rindu awak . Rindu awak @Nik_Sheera :')