adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Yey finally reach Ipoh ^oo^
Tuesday 18 December 2012 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

meroyannnnnnnnnn

Assalamualaikum,selamat malam everyone . Hah ! yang sesiapa tersesat membaca entry ni,teruskan membaca ye ? Tujuan entry ini ? Hanya nak cakap dekat semua yang Adam dah selamat sampai di Ipoh . 

Rumah sedara sebenarnya.Saja melepak dekat sini,sambil sambil cari baju sekolah . Yelah,sekolah pun nak bukak dah kan ? Baju pun tak cari lagi . Yaaaaaaaaaah,malam yang membosankan kan ? Malam ni mungkin tidur awal,tak ada benda rasanya nak buat.

Perut pun lapar,apakan daya,rumah cousin ni,satu makanan apah  pun tak ada :-) Sebelum tu Adam , nak ucapkan good luck kepada kakak-kakak dan abang-abang yang nak ambil keputusan esok !! Goodluck yah ? Goodluck juga kepada semua warga form3 sekolah #SMKBuyongAdilTapah . Tambah-tambah yang baik dengan Adam tu.

Put,Ecah,Fath,Amy,Kilah,Hana,Kamal,Adam,Adib,Emy,Nisa,banyak lagi lah,sampai lupa.Jangan terasa hati pulak ye ,siapa yang tak ada ? Dan juga tak lupa jugalah,kakak itew,kakak itew ni dah bertukar jadi orang Indon,apa apa pun good lucak ye akak Farah Domo :*

Apa pun keputusannya esok,kena terima dengan hati yang ikhlaslahkan ? Kita dah buat,dah usaha,kalau betul caranya , dapatlah A ? Adam cakap memang pandai,tahun depan pun kena hadapi benda yang sama *mini heart attack* 

Sampai disini saja ............................................ goodbye,Assalamualaikum,Adios,readers ^oo^