adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Hari Pertama Persekolahan .....
Wednesday 2 January 2013 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Aku masuk kelas B ? *macam nilah reaksi aku*

Assalamualaikum,selamat malam . *internat lambat sikit malam ni* . First of all *cough*  kemain kan intro Adam malam ni ? haha . Aku sebenarnyna sedih ....... WTF . Macam mana dengan hari persekolahan korang ? best ? awesome ? kelas lawa  satu kelas dengan crush ? 

Pagi tadi,bagun awal,pukul 6 . Sembahyang Subuh,then bukak Twitter,then pergi sekolah *ayat mcm apa je* Pergi sekolah,memang rasa AWKWARD gila . Sumpah,serious . Masuk sekolah,gelap je . Dalam dewan perhimpunan,nasib baik perhimpunan pendek . Baris dengan Naim ^oo^ . Bestfriend aku masa dekat 2Y . 

Macam-macam ragam aku tengok orang,ada rambut rupa korea . Ada rupa kene tebok tupai *wkwkw* Yang paling WTF , bila beg Adam sama dengan Din si batu api .  haha  . Mohon dia beli beg baru ! Macam semua dah tahu,Adam kene masuk kelas number 1 . Masuk je kelas,semua orang pandang sinis,macam ni ---> -_- . Mungkin dorang ingat Adam masuk kelas salah .

Guru kelas ? Cikgu Alwalik ! Cikgu paling sporting dekat sekolah . Dia masuk masuk je terus lantik Adam jadi ketua tingkatan . And I was ........


Cikgu ni bergurau ke ? Aku ni dah lah pemalas .............. sangat ........ sangat .

Adam tengok kawan kawan kelas lama,main main dekat koridor,dan Adam and Izati terpaksa belajar . Adam dok mengelamun je,bayangkan kelas tu,gelak pun kena marah . Ya,Allah . Bila nampak kawan kawan lalu lalang,main dekat luar rasa macam ................ stressnya.

Kelas tu tak reti nak bahan orang,boo pun tak ada . Kelas budak pandai :') Dah lah ketua tingkatan,masuk kelas B . Tention :'( Dah terlalu emosional :') Nasib baik ada Izzati,aku duduk sebelah dia,haha ,sebelah dia Syahmin.So satu row lah Adam dengan deme . haha

Kalau ini jalannya mendapat 8A . Aku rela berjauhan dengan kawan-kawan aku . "Wa lepak dengan lu habis PMR eh?" *tears*