adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Latihan Merentas Desa
Wednesday 23 January 2013 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Assalamualaikum , selamat malam :-) Alhamdulillah,blog ni terhupdate jugak . Dah bersawang tahap dewa dah ni . Apa boleh buat,sibuk doh dengan kehidupan persekolahan . Kerja sekolah tak pernahnya tak ada . Ini pun nasib baik esok cuti sebab Maulidur Rasul . Alhamdulillah :-D

Act,petang tadi SMKBuyongAdil ada mengadakan latihan merentas desa buat semua rumah . Sebelum tu,cuba teka rumah sukan sekolah gua ada berapa ? Teka,teka ! 4 ? Teeet salah . 5 ? Teeet salah . haha . Sebenarnya ada 8 rumah sukan . Gua rumah Merah . Siapa rumah Merah ? kita #Team

Masa merentas desa tadi,gua belakang sekali dengan kawan gua Azri . Dia dewwdik nak tunggu aweknya . Penat jalan dengan dia . Dah separuh track tu,gua lari je . Malas tunggu dia . Nak balik cepat :3 Dalam perjalanan tu,ada lah terserempak dengan budak Form1 ni . Mungkin mereka dah penat sangat,dan mereka pun berjalan lah .

Tiba-tiba terdengar mereka pasang lagu tau . Ingatkan lagu 1D . Dalam hati dah cakap "Eleh,budak ni menyampah" Cuba dengar sekali lagi,rupanya lagu Bieber !!!!!!!!!!!!!! Gua pun  , hohoho ada 2 beliebers ah . Mungkin mereka tak perasan ada sorang lagi beliebers kat belakang . haha

......................tet.............................

Akhirnya sampai ke garisan penamat . haha . Doakan gua top 5 merentas desa masa kejohanan nanti yeaaaaaah ? InysaAllah


Sebelum tu,nak ucapkan Salam Maulidur Rasul kepada semua kawan kawan gua,dan pembaca entry ni ok ? Bnayakkanlah berselawat,bukan susah,tak sampai 1 minit pun . Ringan-ringankan mulut tu . Semoga kita diberkati,Aamiin . Ada rezeki jumpa lagi. Assalamualaikumwarahmatuallah :-)

Salam Maulidur Rasul :-)