adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
New Skin Again
Saturday 5 January 2013 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

weheartit.com

Assalamualaikum ? New skin again ? har har . Tak ada yang baru pun,cuma lagu je,lagu apa ni ? Tak tahu lah,bw blog Sunnye,tadi then suka dengar lagu ni ^oo^ . Header baru,simple katako. Tema skin ni ? Entah lah,maybe #Alone kot.

Tak ada benda nak tulis pun,cuma hmmmm,malam nanti InsyaAllah Adam update lagi . Pasal apa ? Belum fikir :{D . 

Aku menipu untuk membuktikan yang aku juga mampu.Aku menipu untuk kelihatan kuat di mata orang lain . Aku menipu sebab aku tak ingin terluka untuk kali kedua . Aku menipu kerana aku ingin tahu sebesar mana perasaan kau terhadap ku :')