adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Pandangan mata itu ...
Friday 4 January 2013 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi Maha Penyayang

be brave,be sweet

Assalamualaikum ? Selamat Malam . wkwkkw . Siapa yang tengah baca entry ni mohon senyum . Jangan stress-stress . hihi . Macam mana dengan minggu persekolahan ? Best ? Manyak syioook ? Adam ? no comment .

"Pada pagi itu, mataku tertangkap sepasang mata yang sangat cantik" Siapakah gadis itu ? Detik hati ku . Ohh,budak baru ! Patutlah tak pernah tengok,desis ku didalam hati . Cantiknya mata kau,pandanglah aku lagi,pandanglah aku lagi,mata kau membuatkan aku tenang . Selepas kejadian itu,aku tidak keruan . Menanti pandangan mata kau lagi . Kau sedar tak yang aku jatuh cinta dekat kau ? Kau tak tahu :') "