adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Lolo the cat .
Monday 18 February 2013 | 0 Comments

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

miuw n.n

Assalamualaikum . Selamat Petang semua n.n . Petang ni tiba tiba ada mood nak update blog . Walaupun mash tak ada benda penting yang ingin diceritakan . Nevermind . Cuma 2-3 minggu ni aku addict dengan kucing . Memang aku dah lama bela kucing . Tahun lepas .  So alang-alang aku ceritakanlah pasal kucing aku yang bernama LOLO .

Lolo ? Pelik ke :3 ? Petang tu,otw ke rumah Put,ikut jalan belakang,tiba tiba Put,Aku,Ame terdengar bunyi kucing . Cari punya cari,ada dua ekor anak kucing . Omeeey angat <3 Kami pun bercadang nak bela . Kami ambil lah . Ada dua kucing . Warna putih tompok coklat dengan warna coklat macam bulu musang tu .

Kami,tak tahu nak namakan apa,so aku bagi cadangan detak LOLO dengan VEVE . Aku ambil Lolo,Put ambil Veve . Bila combain nama kucing tu jadi LOVE <3 Cuweet ! haha .  Bayangkan,ambil dia dari baby,tidur dengan dia . Main dengan dia . Sampai lah dia dah besar :')

Comel tau Lolo ni . Sekarang,aku baru sedar yang ciptaan Allah yang satu ni indah sangat <3 Sekarang Lolo dah 11 bulan kot . haha . dan sekarang dia tengah tidur . kuat tidur dia tu . pemalas :b makin suka dengan kucing bila tengok cerita "catwoman" . Bila tengok cerita tu rasa kucing ni ciptaan yang unik sangat !

HAHA,itu jelah kot.Blog aku pun main buruk,tak ada masa nak edit . Busy . Update pun jarang dah . Sebenarnya nak cerita pasal benda lain,benda random je . Tiba tiba je update pasal Lolo <333

Ya,Allah selamatkanlah Azrul kawan ku berangkat ke Mekah , Ya Allah . Semoga dia dapat apa yang dia ingin kan di dalam dunia ini . Aaamiin .


Dear Nik Nur Syafiqah Syahirah Bt Nik Abdul Hadi , I miss you .