adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
8A ? Ingat senang ke :( ?
Monday 18 March 2013 | 0 Comments

Bismillahirahmanirahim


Assalamualaikum. woi,sekarang tengah exam week . *sigh* . Kalau dulu,periksa kesah pun tak,lagi seronok adalah,tapi sekarang ? Dulu,ingat lagi zaman 2Y . Baca satu muka surat pun dah lega gila,dapat jawab tapi sekarang ...........

Kena buat elok-elok . Pmr nak dekat,pmr yang terakhir pulak tu,harapan orang terhadap terlalu tinggi , cuba kita motivasi diri sendiri . Apa yang kita akan jadi pada 7 tahun akan datang ? Cuba pejam mata dan bayangkan . Adakah kita berjaya ? Atau sebaliknya .

Tambah-tambah aku sorang je cucu yang Opah bela,mesti aku nak banggakan Opah aku,tak dapat aku bayangkan bila aku tak dapat nak banggakan Opah aku :'(

Nak atau tak nak,aku kena berubah,kena fikir belajar,malas tolak tepi . Tapi dalam kelas aku suka sangat mengantukzzz lalu boooom . tidur . tapi , aku kene berazam dari sekarang,hampir bulan  4 dan . Ya Allah permudahkanlah aku dan kawan kawan aku . Amin

8A ? Ingat senang ke :( ?