adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
#BestOfLuckSPMResult2012To : - Afiqah Tarmizi
Wednesday, 20 March 2013 | 1 Comments

Bismillahirahmanirahim 


Assalamualaikum.Selamat malam you alls . haha gedik . entry ni bukan untuk kau,kau kau atau kau . Entry ini khas untuk Afiqah Tarmizi . 

Afiqah,
Pika,goodluck esok Pika,kuatkan diri semangat,bagi antap sikit semangat tu , apa pun keputusan kau ,kau kena redah,insyaAllah lulus dengan cemerlang,kami #GengMoyy dan #GengBumperBesar sentiasa mendoakan kejayaan dan kesejahteraan kau .

Persahabatan kita tak terputus macam tu je,aku sayang kau ,aku anggap kau kakak aku dah <3 Apa yang buat kau gembira,pasti akan membuatkan aku gembira . Goodluck Pika,strive for straight A's . Aku doakan kau,pasti doakan kau . Amin :')

" Afiqah,forgetting someone isn't easy,but sometimes the most difficult part is forgetting the memories we've with that person "