adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Happy Birthday dear Ayin :')
Wednesday 6 March 2013 | 0 Comments

Bismillahirahmanirahim .



Assalamualaikum,selamat hari jadi,selamat hari jadi,selamat hari jadi ! Happy birthday Ayin :') kau dah 14 tahun dah,dah besar panjang tau,ups kau mana ada besar,panjang pun tak ,kenot je . hm bila teringat pasal birthday ni,teringat dulu,masa birthday aku,kau ingat tak ? Kau menyakai,kau dok wish aku,kata nak jadi wisher pertama lah apalah <3 :') kau selalu ada bila menjelang hari jadi aku,teirma kasih baby <3333

Tahun ni,insyaAllah tak ada hadiah,bajet lari doh . Laju gila bajet aku lari . Hm harapan aku,aku harap kau boleh jadi baik dari sebelumnya,dan ingatlah janji kau dekat atuk kau,sebelum atuk kau meninggal :') Ingat ?
Happy birthday Ayin,sayang kau tahap gila baby,walaupun kau macam dah lupakan aku,dan bila kau text aku, aku boleh tahu itu kau,sebab dulu aku selalu panggil kau shinchan :')

Happy Birthday to you Shariena .