adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Exam Week
Monday 6 May 2013 | 2 Comments

Bismillah


Monday {6052013}

Assalamualaikum , genight everyone . Kelihatan anda sedang tersenyum kerana anda tidak ke sekolah hari ini disebabkan #PRU13 semalam ? haha . Siapa tak sekolah hari ini ? Angkat tangan kanan anda sambil kembangkan hidung . Aku pun tak sekolah hari ini . 

So,midyear aku bermula esok , omg im scrared . Tak tahulah apa yang aku akan jawab esok , mungkin nama nama hastag yang trending semalam ? haha . I just wanna wish you guys the best <3 Answer your paper with heart . Dont be rush , just calm . Thats all for today .

herher,nampak tak new look blog aku ? lawa dok,first time guna theme blue . biasanya aku dok kelabu,putih , hitam . assalamualaikum :-)