adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
11 Things About Me
Monday 10 June 2013 | 1 Comments

Bismilah

{diorang cakap best cerita ni,tak ada rezeki nak tengok}

So hai . Assalamualaikum . Lama aku menghilangkan diri,bukan ke mana pun,tak kat Twitter , kat Facebook . Dua tu je .

Hari ni aku saja terlebih rajin nak update pasal "11 Things About Me " . Aku dah tengok banyak orang update pasal ni,aku masih tertunggu-tunggu orang tag aku , dan .... hampa . Tak ada siapa tag aku . Jadi aku buat keputusan sendiri untuk update \o/

Rules ;
1) Post this rules 
2) Writw 11 things about you
3) Answer the questions tagger set to you
4) Create 11 new question for those you want to tag
5) Choose 11 bloggers  to be tagged and linked them to the post
6) You're not allowed to tag back

11 Things About Me ;
1. Muhammad Adam bin Zailani . Itu nama aku,tapi aku suka guna nama "Adam Zailani" , ramai orang ingat Zailani tu nama aku,sebenarnya itu nama ayah aku,aku suka guna nama "Adam Zailani" sejak dari sk rendah lagi . Bila orang tanya aku akan jawab " Orang putih kan dua nama je , satu nama dia,satu nama keluarga dia " lol

2. Umur aku 15 . PMR bro
3. #Belieber 
4. Makin kuat bercakap,makin kuat gelak .
5. Suka tengok movie dekat cinema . Cerita ongputih ofcoz
6. Suka nyanyi .
7. Suka baca novel.
8. Mudah bergaul . "you smiled once to me,and i called you as my friend"
9. Penternak jerawat separuh masa 
10 . aku selalu berangan ada kuasa,macam halimunan,jadi werewolf,vamps dan mcm mcm lagi
11 .putih,hitam,kelabu is my colour 

Questions from Nana Johari /she asked randomly to everyone/
1. Perkara paling merepek pernah korang buat
kalau minum air kotak,aku tak akan ambil straw,teguk macam tu je . Kalau minum dalam cawan,aku akan guna dua straw / dont ask/

2. Perkara paling nakal pernah buat di sekolah
Paling nakal aku rasa,tahun lepas,setiap hari Jumaat,kami sekelas akan hancurkan kelas sebelum balik , tak tahu kenapa . haha

3. Watak yang paling korang suka. Tak kisah lah watak komik, novel, kartun, drama atau filem.Nyatakan sebab.
Novel - Cinta kau dan aku . Bagi aku perangai dia sempoi,tak adalah perempuan sangat,walau hakikatnya dia perempuan . Perangai tomboy dia membuatkan dia menarik . Sejantan mana pun dia,dia seorang yang cantik dan hati dia lebih perempuan dari hati seorang wanita yang macam wanita /lol

Filem - Pee Nam . Dari cerita "A crazy little thing called love"  . Dia seorang perempuan yang noob,specky,hitam . Tapi dalam masa 5 tahun dia berubah untuk lelaki yang dia cinta . / search youtube cerita ni sumpah best gila/

4. Langit yang berwarna biru atau laut yang berwarna biru?
Langit,bagi aku langit salah satu ciptaan Allah yang sangat indah <3

5. Subjek paling nonsense yang pernah korang belajar
Math . Serious . Siapa kisah dengan semua tu? Asalkan pandai tolak,tambah,bahagi , darab . Asas macam UPSR . /lol/

6. Pilih; yang miskin tapi handsome/cantik atau yang kaya tapi hodoh. Tak ada istilah 'baik', dua dua jahat.
Miskin tapi cantik . Bagi aku bila miskin ni,perjalanan hidup dia akan lebih "tragis" . Kehidupan mereka ni sangat menarik,bagaikan satu pengembaraan,tambah tambah lagi bila "jahat" . Macam macam perkara menarik akan terjadi /bagi aku/

7. Kalau korang terperangkap di dunia fantasi, apa perkara pertama yang korang buat?
Tengok pakaian aku,aku nak pakai macam dalam anime . Baju,topi koboi . Mata bulat ,rambut kuning .

8. Pilih; Ahli sihir, vampire atau werewolf?
Vampire .

9. Suka happy ending atau sad ending?
Sad ending .

10. Selesa bersama dengan orang pendiam atau orang yang banyak cakap?
Orang yang banyak cakap /macam aku/

11. /tak ada soalan dah/
ok/lol/


Questions from me / randomly to everyone who wants to anwer
1.Nama timangan korang apa ?
2. Novel , Filem , Pelakon yang paling korang minat ?
3. Scene dalam filem apa apa,yang korang tak boleh lupakan
3. Vampire,Werewolf,Witch
4. Mata warna apa ? /hitam,coklat hazel,biru,purple/
5. Benda korang akan buat bila korang sedih ?
6. The last film you had watched ?
7. Lagu fav ?
8. Makan,minum fav ?
9. Benda apa yang korang nak sangat buat dalam dunia ni,tapi tak boleh . Contoh jadi duyung
10.Love atau Bff /terangkan
11. ini bukan soalan,tapi aku nak korang yang baca ni bagitahu mak /ayah korang yang korang sayang mereka,hargai mereka selagi masih ada .

Tag: siapa nak jawab,jawab lah . Aku tak kesah nak jawab atau tidak,comment kalau korang jawab .
bye . Assalamualaikum -AdamZ