adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
Tanpa sedar
Sunday 2 February 2014 | 0 Comments


Disaat aku menangis menahan hiba,
Dia juga sama -- tapi
Dia buang perasaan dukanya --cuba
Mencari kata -- untuk
Tenangkan aku

Disaat aku mengatakan
Aku tidak mempunyai kawan
Dia juga sama -- tapi
Dia buang ceritanya -- cuba
Mencari kata -- untuk
Ceriakan aku

Disaat aku sudah lelah dengan dunia
Dia berlari membawa harapan baru
Dikatakannya , sakit ini hanya sementara
Bahagia yang akan dikecapi di syurga Dia
Lagi bahagia berbanding sekarang 

Dia cuba faham aku
Tapi aku tidak
Aku berlaku zalim padanya
Tanpa aku sedar

Maafkan aku --