adamoon
ripper
Follow


ADAM ZAILANI
17, SPM an he found himself in writing everytime the papers and the pens meet



© Skin by kenriken basecodes by atiqah jaidin. Image from . Do tell me if I do not credit yours.
omomo
Saturday 30 August 2014 | 0 Comments

Assalamualaikum , hi

jap bagi aku gelak dulu
ahahahhahahaahahhahahahahahhahahahahahhaahahahahahahhahaha dah




banyak benda nak diceritakan , ya allah , banyak sangat , aku pun jarang sangat update blog sebab tenenenenenen im been in boarding school weh , ahhahahahhahahahahhahaahhahaahah gelak lagi .
disebabkan aku dapat result ok aku mintak tukar sekolah and you guys dont have any idea how much i regret about transferring myself to that school , well

 about 5 bulan dah aku sekolah situ , masa mula mula masuk,aku takut sangat ya allah , my legs were shaking kot , and i do hold my quran near my chest just to ask for strength . DONT CALL ME MUNAFIQ , im just .... , aku rasa macam potatoes level 100 sebab budak budak sana i can say that perfect and good looking and im so mcm hodoh sangat kat sana ,

my friends there were ok actually, ada yang baik sangat,ada yang setan sangat , but about friends there i can say that im happy , about the teachers there like shit , better sangat dari sekolah lama . asrama life is not that easy sebenarnya , theres always a point when u're feeling down and dont know what to do and you feel like killing yourself is the only answer , aku pernah kot , nangis sambil tengok bintang malam malam sebab stress kat asrama and tak ade siapa kawan nak diceritakan . egege

aku ambil keputusan nak pindah situ sebenarnya sebab nak lupakan masalah aku kat sini , semua . tapi aku salah , aku dah cuba eksperiman gila iaitu : melarikan diri dari masalah dan aku dah dapat konklusinya bahawa

Kemana jauh pun kamu lari,masalah tidak akan selesai malah kamu sebenarnya cuba untuk menambahkan masalah baru

and its true .

jadi aku ambil keputusan sekali lagi untuk stay dan tidak akan lari lagi , aku tawakal dan berserah , dan hati aku teramatlah yakin , Allah ada hikmah untuk keputusan yang aku ambil . so adios eheh bye

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.” (Al-Baqarah: 216)